Jak wypromować biznes, który właśnie się narodził? Gdy funduszy brakuje, kampania reklamowa nie może być wybierana w sposób nieprzemyślany. Z drugiej strony jednak oszczędzanie na reklamie jest działaniem nieprzemyślanym, które pociąga za sobą poważne konsekwencje. Na jaki krok więc się zdecydować.
Skuteczna reklama w lekkiej formie?
Drukarnie pomagające w kreowaniu ciekawych kampanii niezmiennie polecają nowym firmom kalendarze kieszonkowe. I choć może się wydawać, że w dobie powszechnego dostępu do Internetu są one mniej popularne, nadal jest to forma promocji przynosząca znakomite rezultaty. Kalendarz mieści się w portfelu, tylnej kieszeni spodni i w wewnętrznej kieszonce torebki. Jest poręczny, pozwala błyskawicznie sprawdzić, kiedy wypadają popularne święta, a przy tym – niejako przy okazji – przypomina o tym, jakiej firmie zawdzięczamy to, że możemy z niego korzystać. Nie musimy przejmować się nawet brakiem pomysłu na jego projekt, bo drukarnie proponują wiele interesujących szablonów.